Home / Termékek / Háztartás / A Qatar Airways fedélzetéről a magyar polcokra – megérkezett a prémium popcorn

A Qatar Airways fedélzetéről a magyar polcokra – megérkezett a prémium popcorn

prémium snack, gourmet popcorn, egészséges nassolás, Klasszis 96, gasztrotrendek

A prémium snacking trend világszerte hódít: olyan ropogtatnivalók kerülnek előtérbe, amelyek egyszerre kínálnak különleges ízvilágot, minőségi alapanyagokat és elegáns megjelenést. Ezen a területen már bizonyított, nemzetközi szinten is elismert snackmárka most Magyarországon is elérhetővé válik a Klasszis 96 Kft. közvetítésével. A világ vezető légitársaságain – például a Qatar Airways és az Air India fedélzetén – valamint luxusszállodák minibárjaiban jelen lévő termékek prémium popcornjai, lótuszmag-snackjei és olajmentes chipsei a hazai fogyasztóknak is új dimenziót nyithatnak az egészségtudatos nassolásban.

 

Globális siker, helyi bevezetés

A prémium snackmárka, amely több mint kilenc országban van jelen, nem csupán a kiskereskedelmi polcokon hódított. Termékei megtalálhatók a Qatar Airways, az Air India és más neves légitársaságok fedélzeti kínálatában, valamint ötcsillagos szállodák minibárjaiban és rendezvényhelyszínein.

Ezek az együttműködések a márka számára a minőség nemzetközi elismerését jelentik – és egyben garanciát is arra, hogy a magyar fogyasztók valódi, világszinten jegyzett terméket kóstolhatnak majd.

 

Mitől prémium egy snack?

A siker kulcsa a gondosan válogatott alapanyagokban, a kreatív ízpárosításokban és a prémium csomagolásban rejlik. A GMO-mentes mushroom kukoricából készült popcorn, a lótuszmag-snackek és az olajmentesen előállított kukoricachipsek mind illeszkednek a modern, egészségtudatos étkezési trendekhez.

A csomagolás nemcsak esztétikai értéket képvisel: a díszdobozos, akár személyre szabható kiszerelések ajándékként, céges rendezvényeken vagy szállodai üdvözlősnackként is megállják a helyüket.

Illés Csaba, a cég ügyvezetője szerint: „Ez a bevezetés nemcsak egy új termékcsalád piacra lépését jelenti, hanem egy lépést afelé, hogy a magyar fogyasztók a világ bármely pontján elérhető prémium élményt itthon is megtapasztalhassák. Büszkék vagyunk arra, hogy 100%-ban magyar cégként hozhatjuk be ezt a világszinten is elismert márkát.”

 

Miért fontos a magyar piac?

A prémium snacking trend Magyarországon is erősödik

Az elmúlt években a hazai fogyasztói szokások látványos átalakuláson mentek keresztül: egyre többen keresik a különleges, minőségi élelmiszereket, és hajlandóak többet fizetni az egyedi ízvilágért és a természetes alapanyagokért. A gasztrokultúra fejlődését mutatja a tematikus éttermek, kézműves termékek és gourmet rendezvények növekvő népszerűsége, amely a snackpiacon is érezteti hatását. Ebbe a környezetbe érkezik most a világszerte elismert prémium popcornmárka, amely új színt vihet a hazai kínálatba.

 

 

Forrás: Klasszis 96 Kft., továbbította a Helló Sajtó! Üzleti Sajtószolgálat.

 

A cikk összefoglalása 3 pontban:

  1. Egy világszerte elismert prémium snackmárka a Klasszis 96 Kft. közvetítésével lép be a magyar piacra.

  2. A kínálatban GMO-mentes popcorn, lótuszmag-snackek és olajmentes chipsek szerepelnek, amelyek a modern, egészségtudatos trendekhez illeszkednek.

  3. A magyar fogyasztók egyre inkább keresik a különleges, minőségi nassolnivalókat, így a márka új színt vihet a hazai gasztronómiai kínálatba.

Tagged:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *